سلااااااااااام به بهترین خونواده دنیا
خب الااااان حس فوق العاده ای دااارم که واقعا نمیتونم وصفش کنم فقط خدا میدووونه حسم چطوره......
تیک خوردن ویژژژژژژژژژن
میخوام داد بزنم که واقعا میشه بخدا میشه...خیلیا میگفتند که شما نمیتونید ولی بخدا شده . میشه...
فقط گفتیم بشینیدو نگاه کنید....
داداشی خودمو خودتو عشقه...
مجتبی مسلمی عزیز داداشه خودم تبریک میگم بت که خواستی متفاوت باشی ومطمین باش این تازه اولشه.مطمینا بزودی اعضای تیمت ویژناشونو تیک میزنن

ویژنت مبارکت باشه...
ادامه مطلب
سلام و درود به خونواده بزرگ جی تیمی خودم
بازهم تیک خوووووردن یه ویژن دیگه.
اینبار ليدر بانوی جی تیم 
خانم منیره شاهی
و
همسرش اقای سهیل کتابی

فک میکنم یکی از قشنگ ترین حسی که یه شخص میتونه داشته باشه زمانیه که ببینه دایرکتش ویژنی تيک میزنه.
دختری که وقتی این کارو بهش پیشنهاد دادم،فقط و فقط میگفت من نمی تونم از پسش بر بیام.
اما زمانیکه شروع کرد، باهمه قدرت اومد و نشون داد یه دختر تو این جامعه می تونه از خیلیا جلوتر باشه.
و مهمترینش زمانی بود که همسرش بهش اعتماد کرد و پا به پا اومد جلو و علی رغم همه چالش ها نشون داد که اگه بخوای و واس هدفات بجنگی صددرصد می رسی.
و امروز میخوام به همتون بگم که 
این تازه اولشه
و باهم شاهد موفقیت های بزررررگترشون هستیم.
منیره و سهیل عزیز
دمتون گررررم
هستیم باهم تا تا اخرش تا رسیدن به آزادی مآلی و زمانی.
لیدرای گلم اقای صادقی و اقای حسن زاده و لیدر یوسفی ممنونم ازتون.
این نتیجه تلاش های شبانه روزی شماست.
اگه هر موفقیتی هست فقط و فقط اینو مدیون نگرش بزرگ جی تیم و مدیون این سبک از زندگی هستیم.
با هم دنیایی بهتر رو براي اطرافیانمون میسازیم.
موفقیتهایی كه در دل راهبری نهفته است، به ندرت در جاهای دیگر وجود دارد. البته راهبری كردن، از جنبههای دیگر هم مهم است؛ اینكه بیشتر و بیشتر میتوانید بر دیگران تاثیر بگذارید و اطراف خودتان را بیشتر و بیشتر تغییر دهید. به قول روانشناسان اجتماعی، هم محیط بر انسان اثر میگذارد و هم انسان بر محیط خودش. تاثیرگذاری انسان بر محیط خودش هم، از این بابت است كه میتواند به درجههای بالای شغل، حرفه و اجتماع خودش برسد و از این بابت، تاثیرگذارتر از گذشته باشد. حالا كه فهمیدید راهبری چقدر مهم است و چقدر در موفقیت شما میتواند اثر بگذارد، پس معطل نكنید و ادامه این مقاله را بخوانید تا به شما نكتههای فوقالعادهای از راهبری كردن بگویم؛ نكتههایی كه شاید جای دیگر، كس دیگری به شما نگوید. لطفاً همراهم باشید...
البته قبل از هر چیزی، بگذارید از بحث مورد علاقه خودم شروع كنم؛ زندگی مبتنی بر اصول. ببینید، آدمها مثل آسیابی هستند كه با محورهای مختلف كار میكنند. محور آسیاب یك نفر، پول است، برای دیگری شهرت است و محور آسیاب آن دیگری، خانواده است و دوستان و... گاهی وقتها كه محور زندگی شما، پول، ثروت، شهرت، دوستان، موقعیت اجتماعی و... میشود، خیلی بالا و پایین میروید. فرض كنید كه محور اصلی آسیاب زندگی شما، مبتنی بر شغلتان است. طبیعی و بدیهی است كه بازار كسب و كار، بالا و پایین زیادی دارد. وقتی كه این بازار بالا و پایین برود، پس زندگی شما هم بالا و پایین خواهد رفت. از آنجایی كه این روال در جایی مثل بازار كار طبیعی است، پس باز هم طبیعی است كه زندگی شما هم، بالا و پایین همیشگی داشته باشد.
در مورد اصل قرار دادن خانواده هم موضوع چنین است و در مورد باقی موارد نیز، پس چه باید كرد؟ باید این محور آسیاب زندگی را بر اصول مبتنی كنیم، یعنی چه؟ اصول، معمولا ثابت و تغییرناپذیر هستند. وقتی، اصول زندگی شخصی، عدالت و محبت باشد، زندگی این فرد ثابت خواهد بود. عدالت و محبت، مفاهیمی هستند كه به همین راحتی جابهجا نمیشوند، پس زندگی شما هم به همین راحتی جابهجا نخواهد شد. ضمن اینكه این امر، به زندگی شما تعادل هم خواهد داد. كسی كه محور زندگیاش خانواده است، وقتی كه در محل كار باید بیشتر كار كند، طبیعی است كه این امر را توهین بهخود تلقی خواهد كرد و از زیر بار آن، شانه خالی خواهد كرد. این شخص، تعادل ندارد، دارد؟ زندگی مبتنی بر اصول، به او اجازه میدهد كه این تعادل و ثبات قدم را حفظ كند، ضمن اینكه زندگی بر مدار اصول، مبتنی بر منش است نه شخصیت. شخصیت، تصویری است كه دیگران از شما دارند، اما منش چیزی است كه واقعاً دارید، در اختیار شماست و از درون شما میآید. وقتی شما با اصول زندگی میكنید، نظم زندگیتان از درونتان ناشی میشود و این، به شما زیبایی و تمامیت میبخشد. قبل از بحث درباره راهبری، لازم دیدم این نكته را بگویم. این نكته درباره راهبران، بیشتر از دیگران صدق میكند؛ زیرا باید مبتنی بر اصول راهبری كنند؛ یك رهبری واقعی.
تا حالا از خودتان پرسیدهاید كه چرا بعضیها راهبر میشوند و بعضیهای دیگر از آنها پیروی میكنند؟ شاید این سؤال برای خودتان هم پیش آمده باشد، نه؟ شما هم در حوزههای مختلف، راهبرانی داشتهاید و از آنها پیروی كردهاید. حالا این گوش به فرمان بودن و پیروی كردن، میتواند علتهای مختلف داشته باشد. برای پیدا كردن جواب این سؤال، اول باید مدلهای راهبری را بشناسید. احتمالا شما هم شنیدهاید كه مدلهای راهبری زیادی داریم. نخستین آن، مدل زوری است. زیردستها، به این علت از رهبر اطاعت میكنند كه میترسند اگر اطاعت نكنند، كار و موقعیتشان را از دست بدهند. پس تا چشم راهبر را دور میبینند، هر كاری كه دلشان میخواهد انجام میدهند. در بیشتر ادارهها و سازمانها، این مدل راهبری را میبینیم. اصلا انگار كه جوی از سوءظن و بدگمانی در این محل كارها وجود دارد و دوطرف، یعنی راهبران و پیروان، هیچ احترامی برای هم قائل نیستند.
راهبری هم از آن دست اتفاقاتی است كه دربارهاش، نظرات مختلفی وجود دارد. بعضیها میگویند همین كه بچه به دنیا آمد، كنار قنداقش انگار چیزی به اسم راهبری كردن را به ودیعه میگذارند؛ یعنی هر كسی قادر نیست كه این كار را انجام بدهد و اساسا باید در خون آدم باشد. بعضیهای دیگرمیگوینداصلا هم اینطور نیست؛ میتوان راهبری كردن را هم یاد گرفت و تمرین كرد. شاید بهترین حرف را در اینباره، مهاتما گاندی، رهبر بزرگ هندیها در كسب استقلال از استعمارگران، گفته كه از حد متوسط مردم، برتر و بالاتر نیستم. حتی معتقدم تواناییهایم در بعضی از قسمتها، از مردم متوسط هم كمتر و پایینتر است. شایستگی خاص و مادرزادی هم ندارم. خودم را یك آرمانگرای اهل عمل میدانم و بس. باور كنید هر كس دیگری هم جای من بود، میتوانست این كار را انجام بدهد. تنها كافی بود تلاش كرده و به دیگران، ایمان و امید به پیروزی را هدیه كند.
فرض كنید كه شما میخواهید راهبر جایی شوید چهكار میكنید؟ اگر مشكلی برایتان پیش بیاید، چه كار میكنید؟ مثلا كارمندی یا زیردستی، كاری را كه باید انجام میداد، انجام نداده یا به شما بیاحترامی كرده است. در این صورت چه میكنید؟ میتوانید به روش اول برخورد كرده و او را اخراج یا توبیخ كنید یا به روش دوم برخورد كنید و از منافع و نتایج او بكاهید. یا اینكه... در مدیریت آرمانی یا اصولی، این افتخار فرد است كه خدشهدار میشود و همین، برای او بدترین نتیجه و اتفاق ممكن است. زیردستی كه نافرمانی كرده، از توجه راهبر بالادستی خودش كنار رفته یا موقت كنار میرود و همین امر، برای یك پیرو كافی است تا همه سیستم روانیاش به هم بریزد. در این صورت، البته میشود از مدل سودمندی هم بهصورت موقت و تركیبی استفاده كرد اما اصل بر شرمندگی فرد خاطی است نه بر توبیخ و كاهش منافع او.
در مدل بعدی، این سود است كه باعث میشود یك زیردست، به حرف بالادست خودش گوش دهد. این زیردست، با خودش چرتكه میاندازد و میبیند كه اگر فلان كار را بكند، فلان نتیجهها و منافع نصیبش میشود. پس این ارتباط ادامه پیدا میكند. این روش، البته بیش از حد نفعمحورانه است. هر كسی به منافع خودش فكر میكند و اگر منافعش به خطر بیفتد، همه چیز را به هم میریزد. حالا اخلاق، تعهد و... محلی از اعراب ندارد كه ندارد. مدل بعدی راهبری هم به راهبری واقعی بازمیگردد. در این حالت، زیردستها نه به دلیل ترس و نه به دلیل منافع كه به دلیل ارزش واقعیای كه خود راهبر دارد، دور و برش جمع میشوند و از او اطاعت میكنند. در واقع راهبر، به جهت تواناییهایی كه دارد، احترام و عظمتی نزد زیردستهای خودش پیدا میكند كه حتی اگر هم نخواهد، پیروان دور و برش هستند و رهایش نمیكنند. حتی به این افتخار هم میكنند كه از او پیروی كنند و گاه تا پای جان نیز در این پیروی كردن، پایدار میمانند.
یکی از فیلم های مورد علاقه من فیلمه فارست گامپه. فارست گامپ داستان کسیه که نمی دونه ناخودآگاه ازش انتظار میره که بهترین دستاوردها و موفقیت ها رو داشته باشه، اما دقیقا همینطوری عمل می کنه. در یکی از سفرهاش پینگ پنگ رو امتحان می کنه و وقتی که به خودش میاد میبینه رسیده به سطح مسابقات جهانی! دوستاش رو از مرگ حتمی نجات میده و … موفقیت های زیادی که در طول فیلم به دست میاره… اما جالبه بدونید که اون فرد اینقدر باهوش نبود که بدونه افراد عادی نمی تونن چنین دستاوردها و موفقیت هایی داشته باشن.
ادامه مطلب
بسیار بسیار خوشحالم که روزهای پایانی مهرماه رو میتونیم با جلسه مقدماتی لیدرشیپ بگذرونم...
خب همونطور که میدونید این ماه به نام وحدت خانواده ی جی تیم نام گذاری شده بود و ما موظفیم که این مطلب رو اجرا کنیم...

این جلسه ی عالی كه در مورد نگرش برتر يك ليدره ساعت 8 صبح روز شنبه 25 مهر 94 با حضور ابرلیدرمون آقای یوسفی و همچنین لیدرهای میانی و كل مشاوران ارشد جي تيم برگزار میشه...
امیدوارم شما هم با درایت و حس عالیتون هرچه زودتر بتونیدخودتون رو به این شرایط عالی برسونید...
موفقیت اتفاقی نیست...
سلام گلوبال تیم
همونطور که وعده داده بودیم مطلبی رو در مورد معجزه ی تمرکز مطلبی رو مرور میکنیم...
خوشبختانه یا متاسفتانه این مطلب از سال گذشته تا بحال در سایتها و وبلاگهای مختلفی این مطلب به اشتراک گذاشته شده...
اما تمرکز چه نقشی تو زندگیمون داره؟ خب همونطور که میدونید یا خودتون به این مساله خوردید که چرا زندگی اونطوری که دوست دارید پیش نمیره؟ به کلی ترین چیزی که برمیخوریم یه چیزه

تمرکز
وقتی تو زندگیت به چالشی میخوری میبینی مهمترین عاملش اینه که اگه چندتا هندوانه با هم برنمیداشتی به مراتب نتایج بهتر و بهتری میگرفتید...
اگه رو یه چیز تمرکز میکردید صد در صد موفق تر بودید... اما جدا از اون قضیه ای رو که میخوام باهاتون به اشتراک بذارم چیزیه حوالی مدیریت بر خود که در آینده با هم بحث میکنیم راجع بش...
بسیاری از سخنرانان موفق بهه خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها میگویند اگر انسان بتواند فقط 18 ثانیه روی چیزی که واقعا میخواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب میکند.
اگر این 18 ثانیه بتواند تا 68 ثانیه ادامه یابد دیگر کار تمام است و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند. اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برایش جوابی بیابد.
در نگاه اول شاید این عدد 68 ثانیه خیلی کم و ناچیز به نظر برسد. 68 ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه و بسیاری از افراد میگویند که تمرکز به مدت 68 ثانیه هیچ کاری ندارد؟!
خوب آیا شما هم همین طور فکر میکنید؟ بسیار عالی است! امتحان کنید. خواهید دید که هنوز 18 ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف میشود. ایده ای جدید بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر میشود و نجواگر درونی تان به سخن در می آْید که جدی نگیر و دست از این بازی ها بردار و به مسایل مهم تر زندگی بپرداز و ...
ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگی کنیم. ما صبح از خواب بر می خیزیم بدون این که فقط 68 ثانیه برای کارهای روزانه وقت بگذاریم شروع می کنیم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن.
بدون اینکه 68 ثانیه مستمر ناقابل برای ارزیابی کارهایمان وقت بگذاریم اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود و ناهاری بخوریم و استراحتی و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن.
هر ساعت 60 دقیقه است و شبانه روز شاملا 24 تا 60 دقیقه یعنی هزارو چهارصد و چهل دقیقه است اما ما خیلی مواقع در این 1440 دقیقه شبانه روزمان نمی توانیم 68 ثانیه روی یک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنیم!!
به راستی این فکر پر جست و خیز که نمیتواند 68 ثانیه آرام بگیرد به چه دردی می خورد؟! فکر پریشان و ناآرام چیزی جز بی قراری و آشفتگی به همراه ندارد. پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد. فکری که نتواند آرام گیرد و چند لحظه ای روی موضوعی که صاحب فکر صلاح می داند متمرکز شود، مطمئنا به هنگام نیاز و بحران که تمرکز بیشتر لازم است، کارآیی ندارد و فلج می شود. باید همین الان هر کاری که داریم زمین بگذاریم و به سراغ ذهن ناآرام خود برویم و 68 ثانیه آن را مهار کنیم. 68 ثانیه به شرایطی که الان در آن قرار داریم بیندیشیم. 68 ثانیه بعد به این که واقعا در زندگی چه می خواهیم فکر کنیم. 68 ثانیه بعد به خوشبختی های خودمان بیندیشیم و 68 ثانیه دیگر به این فکر کنیم که چقدر آرام می شویم وقتی روی مسائل زندگی خودمان با آرامش فکر می کنیم.کاینات بیرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را می خواهیم به او ابلاغ کنیم. اما به یک شرط و آن این است که موقع دستور دادن این طرف و آن طرف نپریم. 68 ثانیه یک جا بایستیم و صریح و شفاف بگوییم چه می خواهیم.
آن وقت می توانی
موفقیت اتفاقی نیست...
با تشکر از همکاری خانوم شاهی
ادامه مطلب
اصلآ چی هست
نگذارید مردم روی زندگی شما تاثیر منفی بگذارند ، هنز عكس العمل میتواند بدترین شرایط را به بهترین شرایط تبدیل كند. بگذارید یك مثال بزنم:سر میز صبحانه نشسته اید كه یكدفعه دست دختر كوچك تان به لیوان چای میخوره و همش میریزه روی لباس شما. چیزی كه اتفاق افتاده ابدآ تحت كنترل شما نبوده.
اما كاری كه شما بعد از افتادن این اتفاق میكنید همه چیز را مشخص میكند!.......
ادامه مطلب

اشتباه شماره ۱: اینکه تصور می کنید که می دانید مشتری، دقیقاً چه چیزی می خواهد و با عجله و اشتیاق فراوان می خواهید فروش را انجام دهید این یکی از رایج ترین و عمومی ترین اشتباهات بازاریابان شبکه ای است! به محض اینکه مشتری، کوچکترین عکس العمل مثبتی از خود نشان می دهد، بازاریاب شبکه ای تصور می کند که مشتری، شیفته محصول پیشنهادی او شده است. اینجاست که بازاریاب شبکه ای، فوراً شروع می کند به مقایسه محصول خودش با رقبا و توقع دارد مشتری سریع آنرا بخرد! آنهم وقتی که هنوز هیچ کاوشی درمورد اینکه نگرانی های واقعی مشتری احتمالی، چه چیزهایی هستند انجام داده باشد! قبل از هر فروشی می بایست بفهمید که مشتری، خودش از بزرگترین و اصلی ترین نیاز خود، چه درک و برداشتی دارد. این مسئله، بنیاد و شالوده اصلی فروش در حرفه بازاریابی شبکه ای به حساب می آید. همیشه لیست مشتریان خود را در حفه بازاریابی شبکه ای در حال افزایش قرار دهید تا بتوانید سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کنید .
اشتباه شماره ۲: شکست شما در نشان دادن اینکه صادقانه، مشتاق حل مشکلات مشتری هستید قبل از اینکه یک جلسه ملاقات با مشتری را شروع کنید، می بایست ابتدا بفهمید که مشتری شما چرا به محصولتان نیاز دارد. بهتر است در کارگاه ای فروش هفتگی این امر را با بالاسرهای خود در میان بذارید و لیست فروش خود را مانند لیست دعوت آنالیز کنید . به علاوه اینکه قبل از رفتن به اصل مطلب با یک گفتگوی کوچک، با مشتری خود گرم بگیرید ! اینکار را می توانید با پرسیدن سؤالات هدفدار و سپس با دقت گوش دادن به پاسخ های مشتری انجام دهید. موضوع اینگونه صحبت های ابتدایی می بایست حول موضوعات مورد علاقه مشتری شما باشد. مثلاً اینکه در بدو ورود متوجه یک کتابخانه بزرگ در دفتر کار مشتری شده اید که پُر است از کتاب هایی با موضوعات دینی و فلسفی… اینجاست که یک بازاریاب شبکه ای باهوش، متوجه می شود که بهترین موضوع برای آغاز صحبت (گرم کردن مشتری)، کتب فلسفی و مباحثی از این دست خواهد بود. قطعاً شما نمی خواهید که مشتری، شما را با یک فروشنده که فقط در فکر رسیدن به کارمزد فروش خود می باشد، اشتباه بگیرد. به جای آن، مشتری باید احساس کند که شما در واقع به دنبال رفع مشکلات او از طریق ارائه بهترین راه حل های ممکن هستید. هرگز به مشتری نگویید: «من می دانم که شما به این محصول نیازمند هستید زیرا…» این تشریک مساعی نیست! این در واقع تحمیل کردن دیدگاه و نظر شخصی خودتان به مشتری است. به جای آن می بایست در جایگاهی قرار بگیرید که بگویید: «شما گفتید که برای تان بسیار مهم است که بتونید راه حلی پیدا کنید که با هزینه کمتر در شروع فصل سرما از خود و خانواده اتان در بروز بیماری های شایع مثل سرماخوردگی محافظت کنید ؟ بعد از تایید مشتری ادامه دهید ، پیشنهاد می کنم از (نام محصول) شرکت ما استفاده کنید که می تواند و به شما کمک می کند تا به این هدف تان دست یابید». واقعیت این است که شما باید زمانی را صرف بنا نهادن سطحی از اعتماد میان خود و مشتری نمایید. بدانید که وقت برای فروش و قطعی کردن بسیار خواهد بود، اما در مقابل، فرصت کوتاهی برای اعتمادسازی در اختیار دارید. فروش ماهانه در بازاریابی شبکه ای
اشتباه شماره ۳: گیج کردن مشتری با اصطلاحات و واژگان تخصصی بازاریابی شبکه ای اغلب بازاریابان شبکه ای از همان زمان آغاز به کارشان، عادت کرده اند که با زبان تخصصی نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه ای) با مشتریان شان صحبت کنند. مشتریانی که هیچ سرنخی از اینکه شما دارید درباره چه چیزی صحبت می کنید ندارند! باید این نکته مهم را بدانید که بین فواید یک محصول خاص و ویژگی های آن ، از زمین تا آسمان، فرق وجود دارد. اغلب بازاریابان شبکه ای به اشتباه، فقط ویژگی های محصول پیشنهادی شان را برای مشتری بازگو می کنند، بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به فواید حاصل از آن ویژگی ها برای مشتری نمایند!
اشتباه شماره ۴: شکست خوردن در آشکار کردن ابهامات و ایرادات مشتری قبل از آنکه دیگر خیلی دیر شود این طبیعی است که هر نتورکر و فروشنده ای تمایل دارد تا از کنار ابهامات و سؤالات ذهنی مشتری رد شود. اما لازم است تا در اولین فرصت ممکن، مشکلات ذهنی و ابهامات مشتری را کشف کنید و فوراً به آنها پاسخ دهید. در غیر این صورت، تمام حواس مشتری به سمت آن مشکل و ابهام ذهنی معطوف شده و مانع از آن می شود که پیام اصلی شما به او برسد. بعداً در زمانی که می خواهید فروش را قطعی کنید، پاهای تان در گِل فرو خواهند رفت! شما می بایست لشکری از ایرادات، ابهامات و سؤالات ذهنی مشتری را تبدیل به متحد خود کنید و از آنها به نفع خودتان بهره ببرید! قطعاً اگر بتوانید ایرادات و ابهامات ذهنی مشتری را بیرون بکشید، می توانید به آنها پاسخ دهید و دوستانه و صادقانه بر این مشکلات، ایرادات و ابهامات، غلبه کنید.
اشتباه شماره ۵: گیر افتادن در گوشه رینگ با گفتن جمله: «بله! اما اگر…» هنگامی که مشتری، ایراد یا ابهامی را مطرح می کند و شما در پاسخ می گویید: «بله! اما یا اگر یا ولی شما…»، سبب می شود تا مشتری تصور کند که شما درواقع به حرف های او گوش نداده اید و تصور می کند که در نظر شما، نگرانی های او، ارزش وقت گذاشتن و بحث کردن را ندارند! به طور مثال مشتری این را مطرح می کند: «این محصول چیز خوبی است؛ اما میزان درآمد من بسیار پایین است و توانِ پرداخت چنین پولی بابت این محصول که شما گفتید را ندارم». حال اگر یک نتورکر آماتور در مقابل آن مشتری باشد خواهد گفت: «بله! اما اگر شما این محصول را تهیه کنید باعث خواهد شد تا ( یکی از مشخصات محصول ذکر می کند ) شوید». واکنش صحیح درمقابل ایرادات و ابهامات مطرح شده از سوی مشتری این است: «بله! من تمامی صحبت های شما را شنیدم. خیلی جالب است که تعداد خیلی زیادی از مشتریان فعلی من، زمانی که می خواستند این محصول را خریداری کنند، دقیقاً مسئله شما را مطرح می کردند. اما بعد از اینکه من راه برطرف شدن این نگرانی را به آنها نشان دادم، تمام مشکلات شان حل شد و در حال حاضر، جزو بهترین مصرف کنندگان ما هستند و تمام محصول های شان را از ما تأمین می کنند». در این حالت، مشتری از حالت تدافعی خود خارج شده و شما نیز در گوشه رینگ، گیر نمی اُفتید! هنگامی که شروع به بحث با مشتری و ارائه استدلال های مختلف می کنید، بدانید که حتی اگر بتوانید محصول ای را به او بفروشید، باز هم شما بازنده خواهید بود! زیرا موفقیت در شغل بازاریابی شبکه ای ،۱۰۰% به تکرار فروش در بلندمدّت است و چنین مشتری قطعاً در نوبت های بعدی از شما خرید نخواهد کرد. همواره تعجبم از کسانی است که امروزه نیز همانند دهه های پیش فکر می کنند و بر این باورند که یک بازاریاب شبکه ای خوب، کسی است که بتواند به یک اسکیمو، یخچال بفروشد! در حالی که این کار، امروزه بیشتر شبیه کلاهبرداری است تا یک هنر! اگر آن فروشنده بتواند یخچال دوم را هم به همان اسکیمو بفروشد، باید گفت که هنرمند است. درحالی که همه ما می دانیم که اگر چشم آن اسکیمو به آن فروشنده بیفتد، قطعاً او را زنده نخواهد گذاشت!!! بارها دیده ام که در برخی از سازمانهایی که توسط افرادی با نیت سو استفاده کردن شکل گرفته است ، افراد تازه وارد را در ماه اول خود به انجام خرید های بالای ۲۰۰ هزار تومان یا خارج از عرف مصرف محصولات وا داشتند که این مخرب ترین حالت شکل دادن سازمان است که خود باعث از بین رفتن اعتماد به حرفه بازاریابی شبکه ای در ذهن اقشار جامعه در بلند مدت می شود .
اشتباه شماره ۶: آماده نبودن نتورکر و عدم اطلاعات کافی درباره محصول تقریبا %۹۰ از نتورکرها ، به هیچ عنوان خود را برای اولین جلسه ملاقات با مشتری، آماده و مهیا نمی کنند. آنها هیچ بروشور یا کاتالوگی با خود ندارند. هیچ محصولی که متناسب با نیاز مشتری باشد نیز ندارند. بدتر از آن اینکه در مورد مزایای محصول خود هیچی نمی دانند و نمی توانند توضیحات کاملی را به مشتری خود اعلام کنند. بدون داشتن این اطلاعات و ابزار، شما هرگز نخواهید توانست فروش های خود را قطعی نمایید. در سیمناری که برای حدود ۶۰ تا از اعضای یکی از شرکت های فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای برگزار کردم وقتی از حاضرین پرسیدم : چند تا از شما دوستان محصولاتی که الان خریدید را کاملا می شناسید ؟ تنها یک تن دست بلند کرد . مهمترین ضعف در فروش عدم شناخت محصول توسط بازاریاب شبکه ای است . اشتباه شماره ۷: تلاش برای فروش چندین نوع محصول در همان جلسه اول ملاقات هنگامی که اولین جلسه ملاقات با مشتری به خوبی پیش می رود و مشتری بدون هیچ مشکلی، راضی به خرید محصول پیشنهادی شما می شود، این وسوسه در شما ایجاد می شود که شروع کنید به تلاش جهت فروش سایر انواع محصول در این یک زمینه، به هیچ عنوان نباید حریص و طماع باشید. در صورتی که نتوانید بر این وسوسه خود، فائق آیید مشتری را گیج و سردرگم کرده و حتی همان محصول اولیه را نیز نخواهید فروخت! یادتان باشد که تحقیقات روانشناسی، بارها اثبات کرده که وقتی ذهن انسان در مقابل چندین گزینه مختلف، جهت انتخاب قرار می گیرد، به دلیل گیج و سردرگم شدن، به جای انتخاب کردن یکی از آنها، همه آنها را رد می کند! ( در آموزش های پیگیری در جذب همکار بازاریابی شبکه ای کار بدان تکنیک ۲ گزینه ای گفته می شود ) راه درست این است که در جلسه اول، فقط به فروش محصول پیشنهادی تان بچسبید. سپس در زمانی که می خواهید سند محصول را جهت امضای نهایی نزد مشتری ببرید، می توانید سر صحبت را راجع به یکی دیگر از انواع محصول باز کنید. مُزد صبور بودن شما این است که در پایان، می بینید که بیشترین سود ممکن را از کیف پول مشتری به سوی جیب تان سرازیر کرده اید و توانستید یکی از سازمان های موفق در بازاریابی شبکه ای را بسازید اشتباه شماره ۸: استفاده از تاکتیک های ایجاد نگرانی در مشتری برخی از مدرسین فروش محصول به شما توصیه می کنند که از تاکتیک های ترساننده و نگران کننده در صحبت با مشتری استفاده کنید. خود من هم در ابتدا تصور می کردم که این تاکتیک، در همه موارد و شرایط، ثمربخش است! زیرا با مطرح کردن چنین جملاتی، مشتری تمایل و توانایی گوش دادن به ادامه صحبت های شما را از دست می دهد و شوک حاصل از طرحِ اینگونه جملات نگران کننده، حتی موجب از دست رفتن کامل فروش شما خواهد شد. یک بار که این بُمب شوک آور را روی سر مشتری می اندازید، دیگر خیلی سخت خواهد بود که بتوانید او را متقاعد کنید تا به ادامه حرف های تان گوش کند! البته درست است که تاکتیک ایجاد ترس و نگرانی یکی از راهکارهای قدیمی در فروش محسوب می شود و برخی مواقع ممکن است نتیجه بخش هم باشد، اما آیا واقعاً این آن راهی است که برای موفقیت در فروش محصول در بازاریابی شبکه ای، به دنبال آن هستید؟! آیا فکر می کنید این مشتری، شما را به دوستان و آشنایان خودش معرفی خواهد کرد؟ آن هم زمانی که چنین شوک بزرگی را به او وارد آورده اید؟ آیا فکر نمی کنید که با ایجاد ترس از بازاریابی شبکه ای زده شود ؟
وقتی سالها پیش من و شما، اولین بار باهم صحبت کردیم ، شما اینقدر روی بازاریابی شبکه ای مصر نبودید ،چه چیز باعث شد که فکر شما تغییر کنه ؟
اجازه بدهید توضیح بدهم .وقتی که به عنوان یک تازه کار ،کارم رو شروع کردم ،من مجبور بودم که نحوه فروختن را یاد بگیرم. من با شرکت زیراکس در سال 1974 شروع کردم .
امروز وقتی مردم از من می پرسندکه" شما چطور یه بیزینس رو شروع کردید؟" من همیشه به آنها استارت با یک کمپانی نتورک مارکتینگ رو می گویم .نه فقط به دلیل خودکمپانی نتورک مارکتینگ بلکه به دلیل آموزشهایی که شما از یک کمپانی نتورک مارکتینگ دریافت می کنید .
دلیل این حرف من این است که آن چیزی که مردم را پولدار می کند ،پول نیست .بلکه آنچه که مردم را پولدار می کند مهارت ها هستند . و مهارت شماره یک برای آغاز به کار،توانایی فروختن است.
این دلیل من است که نتورک مارکتینگ را توصیه می کنم .به این دلیل نیست که من در نتورک بالا یا پایین یا چیزی بودم . وقتی که من در ابتدا شروع به کار کردم ،باور نداشتم که چقدر آموزش با آن مدل بیزینسی خوب بود، چراکه آموزشهای من برخاسته از دنیای شرکتی زیراکس بود.امروز افراد نه چندان زیادی قصد دارند که به استخدام شرکت زیراکس در بیایند . آنها بر اساس یک آموزش جامع عمل نمی کنند چرا که خیلی زود اخراج می شوند .
نتیجه ،کل دلیل من برای اینکه بازاریابی شبکه ای را توصیه می کنم این است که شما وارد می شوید و مهارت های بیزینسی رایگانی را دریافت می کنید. این نکته منظور من را هم توضیح میدهد که اگر من مجبور باشم همه چیز رادوباره انجام دهم ،ترجیح می دهم بروم و آموزشها را درون یک کمپانی نتورک مارکتینگ دریافت کنم.
رابرت می توانید برای ما بعضی از آن مهارت ها و دلیل اهمیتشان را باز کنید؟
فروش ! فروش،فروش،فروش ، این کلمه 4 حرفی! شما باید فروش را یاد بگیرید .آن چیزی که هر کسی از آن می ترسد ! اما .... فروش = درآمد است .
نتیجه اینکه وقتی کسی درآمد پایینی دارد ، در 99% مواقع دلیلش این است که آنها نمی توانند چیزی را بفروشند ، آنها چیزی برای فروش ندارند و یا نمی توانند بفروشند. شما باید یادبگیریدکه چطور بفروشید.
اگر من قصد دارم که کاری را شروع کنم ، این مهارت اول است .
این درونمایه همه ی آن چیزهایی ست که من به شما گفتم.شما کتاب پدر پولدار ،پدر فقیر را خوانده اید که می گوید: من نویسنده ی بهترین نوشته نیستم ،من نویسنده پرفروش ترین کتاب هستم .
اینجا همان جایی ست که بیشتر مردم اشتباه می کنند
ادامه مطلب
سلااااام هدفمندهای باغیرت خودم
خیلی خیلی خشحالم و خدا رو شاکرم که باز همچین فرصتی در اختیارم گذاشته شد که بتونم با تیمم آموزشی داشته باشیم و بریم واسه ترکوندن.
و اینبار در مورد استاد بزرگ تیمسلز
                 
اینو بگم همیشه ازین فرصت ها تو زندگی پیش نمیاد و آموزش دوره ای با موضوع خاص همیشه در دسترس نیست. پس خودتونو برسونید و یادتون نره تو موج الکترونیک باخت به معنای نداشتن اطلاعات و جا موندن از بقیست.
حالا که به دستش آوردی دودستی بچسب و مردانه بجنگ.
همیشه جاهست که از لیدر و پشتیبانم آقای علی طاهرنژاد تشکر کنم چون این سبکو مدیونشم.
و مدیون نگرش فوق العاده مردان بزرگی چون مهرداد یوسفی و صالح حسن زاده که تا آزادی من باهاشونم.
خب خب داشتیم در مورد جلسه فوق العادمون میگفتیم.
این جلسه عالی قرار تو مکان بسیار عالی چون دفتر گلوبال تیم رشت راس ساعت 9 صبح جمعه 94/7/24 برگزار میشه.
مهر ماه وحدت جی تیم
انسان هرچه متعهدتر باشد سعادتمندتر است.
سلاااااام خانواده ی گلوبالیم
آرامش و حفظ خونسردی از مواردیست که در هر شرایطی، برای شما مفید خواهد بود و از طرفی، کارآفرینان موفق می دانند که این مهم، نقش موثری در کنار آمدن با مشکلات دارد. مهارت حفظ خونسردی در شرایط دشوار، هنریست که مانند بسیاری از مهارت های دیگر، تنها از طریق تمرین نهادینه می گردد.
در ادامه قصد داریم به ۱۰ روشی اشاره نماییم که کارآفرینان موفق، برای حفظ آرامش خویش از آنها بهره می جویند؛
نفس عمیق
اکسیژن، مغز و سیستم گردش خون شما را تحریک کرده و در واقع به شما کمک می کند تا به آرامش برسید. اگر خاطرتان باشید، در فیلم های قدیمی مشاهده می کردیم که شخصی، پس از خارج شدن از حالت طبیعی و عصبانی شدن، شروع به تنفس درون یک کیسه هوا می کرد. ورود اکسیژن به بدن، جریان خون را به دنبال خواهد داشت.
در چنین شرایطی، مغز دوباره می تواند به بازدهی مناسبی دست پیدا کند. سپس اتصالات قوی بین عصب های قطع شده و در نتیجه همین موضوع، شما خواهید توانست دوباره تصمیمات بهتر و البته عاقلانه تری را اتخاذ نمایید یا دست کم، به گزینه های بیشتری فکر کنید. تنفس عمیق، آرامش فیزیکی و روحی را در برخواهد داشت؛ یکبار آن را امتحان کنید.
ادامه مطلب
۸ اشتباه بزرگ که مانع میلیاردر شدنتان میشود
اشتباه نکنید! همهی انسانها ثروتمند نمیشوند. در واقع، چیزی از قبل برای کسی مقدر نشده است. شاید در بدو تولد برخی از کیفیات لازم برای موفقیت در وجودمان باشد اما در نهایت انتخابهایی که میکنیم و مسیرهایی که دنبال میکنیم سرنوشت نهایی ما در زندگی را رقم میزنند. شاید باور کنید شاید هم نه اما در این جهان همهی انسانها میتوانند پولدار شوند. غیرممکنی وجود ندارد، اگر به درستی از فرصتهایی که کائنات پیش رویتان قرار میدهد استفاده کنید به سادگی میتوانید وارد طبقهی ثروتمند جامعه شوید؛ اما متأسفانه ما انسانها همیشه به جای اینکه نامحدود بی اندیشیم و از تمام پتانسیل خود برای کسب موفقیتهای گوناگون استفاده کنیم مرتکب اشتباهات بزرگی میشویم که مانع میلیاردر شدنمان میشود. در ادامه ۸ مورد از این اشتباهات بزرگ که مانع پولدار شدن بیشتر مردم شده اند را با یکدیگر بررسی میکنیم:
ادامه مطلب
میخواهید پولدار و موفق شوید؟ این عادت وحشتناک را ترک کنید
گله و شکایت.
هر چه بیشتر شکایت کنیم ضعیفتر میشویم. در واقع، با شکایت کردن قدرت درونی که میتوانستیم از آن برای موفقیت استفاده کنیم را نادیده میگیریم و فکر میکنیم کنترل اوضاع را از دست دادهایم. وقتی شکایت میکنید شکست در چند قدمی شما میایستد و برای شما دست تکان میدهد. هر چقدر بیشتر از شرایط خود شکایت کنید دیرتر از دست شکستها و موانعی که در مسیر کسب موفقیت و ثروت بر سر راهتان قرار میگیرد خلاص خواهید شد. هر وقت این کلمات منفی را به زبان میآورید خاطرات منفی گذشته را دوباره زنده می کنید-خاطرات بیهودهای که بهتر است به دست فراموشی سپرده شوند. ارل نایتینگل به عنوان یکی از پیشگامان توسعه انسانی در این زمینه جملهی زیبایی دارد که بهتر است برای همیشه به خاطر بسپارید:
ارل نایتینگل میگوید: «ما همانی میشویم که تمام روز به آن میاندیشیم.»
گله و شکایت نشاندهندهی ضعف شماست. شاید چون با گله و شکایت میتوانید خودتان را از شر استرس و اضطراب خلاص کنید فکر میکنید شکایت کردن کار خوبی است و به موفقیت شما کمک میکند اما بهتر است منطقی باشید و بدانید که گلایه و شکایت از اوضاع و شرایطی که در آن گرفتار هستید هیچ دردی از شما دوا نمیکند. بگذارید از شما سؤالی بپرسم: تا حالا چند بار دیدهاید که یک فرد موفق در کنار دوستانش بنشیند و از ناعادلانه بودن زندگی شکایت کند؟ احتمالاً هرگز با چنین صحنهای روبرو نشدهاید؛ اما مطمئنم بارها در کنار افراد موفق بودهاید و از میزان اطمینان و اعتماد به نفس آنها تعجب کردهاید. در ادامه ۵ کاری که افراد موفق هرگز انجام نمیدهند را با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ بعد از مطالعهی این مقاله متوجه خواهید شد که چرا گله و شکایت شانس موفقیت شما را نابود میکند. علاوه بر این، تعدادی راهحل هم به شما کاربران عزیز پیشنهاد خواهم داد، پس با دقت و تمرکز کامل ادامهی مقاله را مطالعه کنید:
ادامه مطلب
اصل پارتو چیست؟
اصل پارتو در سال 1906 اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو یک فرمول ریاضی برای توصیف توزیع نابرابر ثروت در کشور خود ابداع کرد. او مشاهده کرده بود که بیست درصد از مردم بیش از هشتاد درصد ثروت را در اختیار دارند. در سالهای پایانی دهه 1940، دکتر ژوزف جوران به اشتباه قانون 20/80 را به پارتو نسبت داد و آنرا اصل پارتو خواند (که نه یک اصل بلکه یک حقیقت اجتماعی در آن سالهای ایتالیا بود). گرچه این نامگذاری اشتباه بود، لیکن اصل یا قاعده پارتو که گاهی بدین نام خوانده می شود، می تواند ابزار بسیار موثری برای کمک به مدیریت اثربخش باشد.
ادامه مطلب
قدم های موثر تا راهاندازی یک کسب و کار کوچک
راهاندازی کسب و کار باید اصولی و به دور از هیجانات مخرب باشد. اگر قصد راهاندازی کسب و کار خود را دارید این مطلب را از دست ندهید. در این نوشتار 5نکته کلیدی برای راهاندازی کسب و کار معرفی شده است. کسب و کار کوچک بهصورت مستقل است و هر شرکتی با کمتر از ۵۰۰ پرسنل در این حیطه قرار میگیرد. این اندازه مرسومترین استاندارد تعریف شده است. در آمریکا حدود ۵/۲۲ میلیون کسب و کار مستقل از کشاورزی و زراعت وجود دارد که ۹۹ درصد آن کسب و کار کوچک (Small Business) به حساب میآیند.
ادامه مطلب
سلاااااام خانواده ی جی تیم
با ادامه ی کتاب قدرت ذهن در خدمتتون هستم
تو این دو فصل در رابطه با تکنیک اساسی خودتلقینی و شکرگزاری صحبت میکنیم که مهمترین تاثیر رو در آماده سازی ذهن ناخودآگاهمون برای دریافت خواسته هامون دارن.
فصل پنجم
تلقينات كلامي
امكانات پرورش فكر نامحدود و پيامدهاي آن ابدي است.با وجود اين كمتر كسي زحمت هدايت افكار به مسيرهاي مناسب را به خود مي دهد و همه چيز را به شانس و تصادف واگذار مي كند.
برايس ماردن
ادامه مطلب
باز هم یه جلسه دورهای فوق العاده درکنار خانواده خودم جی تیم بزرگ
این بار جلسه دوره ای بعد سفارش اول
![]()
این جلسات با توجه به اینکه هر چند ماه یک بار برگزار میبشه از اهمیت خاصی برخوردارهست .
این جلسه با توجه به نیاز تیم وهمچنین در خواست مشاوران مستقل برای بهتر انجام دادن بالا بردن کیفیت اموزشها برای مشاوران جز در روز دوشنبه 20/7/94ساعت 9:30در دفتر رشت برگزار میشه
دوستان برای بهتر برگزار شدن و هم چنین برای احترام به خودشون و دیگران یک ربع زودتر در جلسه حاضر باشند.
شیفتگان پرواز را میل خزیدن نیست
ادامه مطلب
شاید ندونی دوست من ...
اما قراره بزودی زندگیت یک تحول عالی، بزرگ
و خارق العاده رو تجربه کنه...
دوست خوبم سلام، من محمد امین عرفانی زاده ھستم، مدرس ھیپنوتراپی و موفقیت.
دوره ای
جدید، به روز و بی نھایت قدرتمند که ایمان دارم زندگی تو و به ویژه زندگی مالی تو رو به معنای واقعی
کلمه متحول میکنه...
تو رو با فرصت ھایی آشنا می کنه که شاید قبلا ھیچ اطلاعی ازش نداشتی... فرصت ھا و تکنیک ھایی
که می تونه خیلی خیلی سریع تر از اونچه فکرش رو بکنی، تو رو به اھداف و آرزوھایی که داری
برسونه... بھت کمک کنه تا تک تک اھداف و آرزوھات رو خلق کنی، بھت کمک کنه تا خداگونه زندگی
کنی، نه مثل بقیه مردم!

شاید بپرسی خداگونه زندگی کردن یعنی چی؟ خداگونه زندگی کردن چه شکلیه؟ چه معیارھایی داره؟
یک زندگی چه خصوصیات و ویژگی ھایی باید داشته باشه تا خداگونه باشه؟ بقیه ی مردم چگونه زندگی
میکنن که خداگونه نیست؟ و ...
ادامه مطلب
سلااااام گلوبال تيم
فقط ميتونم اينو بگم انان كه ميل به پروازدارند از خزيدن بيزارند
من ۱۷ سال پیش از ایران رفتم امریکا . ما در ایران یه خانواده متوسطی بودیم ،اوایل تو تهران زندگی میکردیم وبعداً در منطقه کلارک کرج ، دوره دبستان در کرج بودم ، اما دوره راهنمایی مادرم گفت که مدرسه برم تهران ، بنابراین صبحها با مادرم ۳-۴ کیلومتری پیاده میومدیم لب جاده تا با اتوبوس بریم تهران ، که احساس میکنم خیلی طول میکشید ، چون از ساعت ۵ صبح از خونه میومدیم بیرون . تهران میرفتم یه مدرسه که فکر میکنم اول اسمش بود “روش نو” و بعد شد “نور” …
خلاصه صبحها که میومدیم تا لب جاده ، من حوصله ام سر میرفت، پدرم یه دیکشنری قدیمی ایرانی – آمریکایی داشت ، این دیکشنری رو
ادامه مطلب
احساساتمان ، طرز اندیشه و نگرش ما به این دنیا را شکل میدهند ...
و طرز فکرمان ، رفتار و عملکرد ما را میسازند .... پس در نتیجه رفتار ما نتیجه مستقیم باور ما از خودمان و زندگی میباشد .
![]()
ادامه مطلب
سلاااااام دوباره گلوبالی های عزیز
بریم سراغ ادامه کتاب قدرت ذهن که مباحث خیلی مهمی رو در بر داره.
برای اینکه با سرعت اندیشه به هرکجا که میخواهی پرواز کنی. باید با این آگاهی شروع کنی که همین حالا به آنجا رسیده ای. "جاناتان مرغ دریایی "
فصل سوم
تصوير سازي ذهني
آرنولد ميلياردرو تاجري موفق و ستاره سينما قهرمان بدنسازي و پنج بار برنده عنوان برترين مرد جهان است اما وضع او از اول چنين نبود او ميتواند مواقعي را به ياد آورد كه هيچ چيز نداشت مگر باور به اينكه ذهن او كليد اصلي دست يافتن به اهداف مورد نظرش ميباشد.
برايان ادوارز مردي شوخ طبع و با روحيه است كه به شغل بيمه گزاري عمر مشغول است .برايان هر شب قبل از اينكه به رختخواب برود ده دقيقه را صرف مرور ذهني ملاقاتهايي مي كند كه روز بعد خواهدداشت. اودر ذهنش خودش را ميبيند كه به معرفي خدماتش به مشتريان مشغول است ومشتريها را راضي و شادمان از پذيرش شرايطي كه او عرضه مي دارد به تصور در مي آورد او در ذهنش يك روز كاري پر مشغله با درآمد هاي كلان را به تصوير مي كشد. برايان اين كارها را هرشب قبل از اين كه به رختخواب برود و هر صبح پس از بيداري به مدت ده دقيقه انجام ميدهد.
...
ادامه مطلب
درحالی که نیمی از ماه گذشته بازم فرصتی پیش اومد که جلسه ای
رو داشته باشیم با موضوع خیلی مهم دعوت و پیگیری
خب یکی از مهمترین موضوعاتی که من در موردش میتونم بگم که
خیلی به میتونه به رشد تیم کمک کنه نحوه و اصول دعوت و پیگیریه
که حتما درموردش به تفصیل صحبت میکنم
اما این جلسه جمعه 94/7/17 راس ساعت 8صبح در
دفتر رشت برگزار میشه

این اموزش برای پیش برد هر چه بهتر کارمون میتونه خیلی خیلی مهم
باشه ازتون میخوام راس ساعت در مکان جلسه حضور داشته باشین
این را بدانید یکی از عوامل شکست، تاثیرگرفتن از حرف مردمی است که
خودشان نمیدانند در مورد چه چیزي صحبت میکنند و دیگر عامل شکست،
گوش نکردن به حرف افرادي مثل معرف و یا مشاوران تیمتان است که
میدانند راجع به چه چیزي صحبت میکنند
این جلسه مطمئنا کمک به سزایی برای رشد تیم خواهد بود
...وفردایی بهتر در راه است
اطلاعات پایه
نماینده فعال
مشاور جز
مشاور مستقل
مدیر هفتگی
مشاور ارشد
لیدر میانی
لیدر ارشد
آزادی مالی و زمانی
.
.
.
سلام گلوبال تیم
خیلی خیلی خرسندم که یه بار دیگه از یه کار سربلند بیرون اومدیم... همه ی ما منتظر این روز بودیم و روش برنامه ریزی داشتیم... درآمد؟ ماهی n میلیون؟؟ ایشالا حتما... راستی این ماشینو گرفتی یه بوق هم واسه ما بزن... اما الان میخوام فریاد بزنم و بگم بوووووق... شد... چقدر خوشحالم که اولین لیدر میانی تیمم رو معرفی میکنم ایمان صادقی عزیز تبریک میگم بهت داداش گلمم. همین. وقتی به گذشته و تلاشهات فکر میکنم موفقیتات واسم شیرین تر میشه... اینکه مسایلت در برابر هدفات هییچی نبودند...

و فقط یه چیز میتونم بگم . تیم پشتیبانی که شخص بزرگی رو پشت خودش میبینه... اسطوره ای به نام مهرداد یوسفی...
بله امروز من و ایمان مدیون این درایت و بزرگی شما هستیم که روز به روز به ارزشش اضافه تر و اضافه تر میشه...
در آینده ی بسیار نزدیک به مشاوران ارشد جی تیم اضافه خواهد شد و تویی که نشستی و داری نگاه میکنی... باز هم داری عقب میمونی... پاشو مرد...
مردی به آقا و خانوم بودن نیست... پس شمایی که خانوم هستی. شما از خیییلی از آقایون هم میتونید مردتر باشید... پانزدهمین روز پاییز. جوجه رو آخر پاییز میشمارن اما آخر پاییز کسایی خوشحالند که الان در حال تلاش هستند... فقط کافیه این رو بدونیم که...
موفقیت اتفاقی نیست...
موضوعات مرتبط: اخبار GTEAM
ادامه مطلب
خلاصه کتاب ۳۷ روش یرای موفقیت آقای رندی گیج
راز اول- جهان بر پایه تبادل ارزش ها بنا شده است :
این اولین راز بنیادی موفقیت است که اغلب مردم آن را فراموش می کنند و به آن توجهی ندارند. اکثر افراد به موفقیت های بزرگی در زندگی نزدیک می شوند و این موفقیت ها برای آنها دست یافتنی است؛ ولی هیچ وقت خود را با انرژی که اطرافشان را فرا گرفته وفق نمی دهند و هماهنگ نمی کنند. همه چیز در جهان مبتنی بر قانون تبادل ارزش برای ارزش است.

اما این قانون یک ترازوی نا متعادل است. به این معنا که اگر شما بهای چیزی را بپردازید ، چندین برابر از آن نتیجه می گیرید. وقتی شما بذر خوبی را می کارید، چندین برابر خوبی به شما باز خواهد گشت. در ازای عشقی که شما می ورزید و کارهای خوبی که انجام می دهید و به هر نسبتی که تلاش کنید، نتیجه اش را خواهید برد. همچنین زمانی که از منزل بیرون می روید و در مسیرتان یک عمل خیرخواهانه انجام می دهید و بذر محبت را در دل شخص نیازمندی می کارید، چندین برابر موفقیت در مسیر زندگی به سوی شما سرازیر می شود.....
ادامه مطلب
سلاااااام خانواده جی تیم
هر چیزی در جهان دو بار خلق میشه، یکبار در ذهن و یکبار در واقعيت
و از اونجاییکه "همه ی رویداد های زندگی آینه ایست که اندیشه های مارا باز میتاباند " نیاز داریم بدونیم چجوری باید از این قدرت ذهن استفاده کنیم.
به همین دلیل تصمیم گرفتم روزی دو فصل از کتاب قدرت ذهن رو به طور خلاصه با هم مرور کنیم تا توی هر مرحله با تمرین ذهنمان رو تقویت کنیم. چون قرن 21 نیاز به مهارت های جدیدی دارد.
فصل اول
نگاهي دگرگونه به واقعيت
در بهشت و زمين چيزهايي بسيار بيشتر از آنچه انسانهاي فنا پذير خيال مي كنند وجود دارد. 
شكسپير
همانگونه كه به منظور راندن خودرو لازم نيست كه شما از طرز كار كاربراتور و چگونگي تبديل شدن سوخت به انرژي آگاه باشيد براي كار كردن با قدرت ذهن نيز لازم نيست كه از قوانين فيزيكي و نحوه بروز واقعيات آگاه باشيد.
تصاوير ذهني در ذهن ما يك خيال پردازي بيهوده نيست بلكه فرآيندي خلاق است كه به ما كمك مي كند همان انرژي اي را كه مادهرا به هم پيوسته نگاه مي دارد آب را تبيل به بخار مي كند ويا باعث جوانه زدن و شكوفا شدن يك بذر ميگردد مهار كنيم.امروزه علم فيزيك نوين به جهان همچون شبكه گسترده و جدا ناپذيري از فعاليت پويا مي نگرد جهان نه تنها زنده و پيوسته در حال تغيير است بلكه هر چيزي دراين جهان بر هر چيز ديگري تاثير مي گذارد جهان در ابتدايي ترين شكل خود چون يك كل نامتمايز جلوه مي كند در ياي بي انتهايي از انرژي كه بر هر شِي و بر هر عملي نفوذ دارد .
ادامه مطلب
تحقیقی از ریچارد وایزمن روانشناس دانشگاه هارتفورد شایر
چرا برخی از مردم بی وقفه در زندگی شانس می آورند در حالی که بقیه بدشانس هستند؟
مطالعه برای چیزی که مردم آن را شانس میخوانند ده سال پیش از این نتایج شروع شد.
میخواستم بدانم چرا بخت و اقبال هميشه در خانه بعضیها را میزند، اما سايرين از آن محروم میمانند . به عبارت ديگر چرا بعضی از مردم خوششانس و عده ديگر بدشانس هستند؟

افراد خوششانس مرتبا با چنين فرصتهايی برخورد میکنند، درحالی که افراد بدشانس نه .
با ترتيب دادن يک آزمايش ساده سعی کردم بفهم آيا اين مساله ناشی از توانايی آنها در شناسايی چنين فرصتهايی است يا نه.
به هر دو گروه افراد خوش شانس و بدشانس روزنامهای دادم و از آنها خواستم آن را ورق بزنند و بگويند چند عکس در آن هست.
به طور مخفيانه يک آگهی بزرگ را وسط روزنامه قرار دادم که میگفت : اگر به سرپرست اين مطالعه بگوييد که اين آگهی را ديدهايد ، 250 پوند پاداش خواهيد گرفت.
اين آگهی نيمی از صفحه را پر کرده بود و به حروف بسيار درشت چاپ شده بود.
با اين که اين آگهی کاملا خيره کننده بود، افرادی که احساس بدشانسی میکردند عمدتا آن را نديدند، درحالی که اغلب افراد خوششانس متوجه آن شدند.
مطالعه من نشان داد که افراد بدشانس عموما عصبیتر از افراد خوششانس هستند و اين فشار عصبی توانايی آنها در توجه به فرصتهای غيرمنتظره را مختل میکند.
در نتيجه، آنها فرصتهای غيرمنتظره را به خاطر تمرکز بيش از حد بر ساير امور از دست میدهند.
  
 برای مثال وقتی به مهمانی میروند چنان غرق يافتن...
ادامه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب
درود جي تيميهاي دوست داشتني
❗️❗️❗️و باز هم سورپرايز هر ماه❗️❗️❗️
به اطلاع همه جي تيمي ها میرسونم محصولات مواد غذایی شامل انواع کرن فلکس میوه ای، ورزشی، غلات و ... از روز یکشنبه به سبد کالایی شرکت با "بی وی" و "پی وی" 70 اضافه خواهد شد.
😍😍😍😍😍😍😍
يعني تركونديم و بيشتر از اين ميتركونيم
👌👌👌👌👌
سلاااااام گلوبااااال
خییییییلی خوشحالم که با این تیم و لیدرهای با بینشش همراهم که همه ی تلاششون بر اینه که بتونیم یه نتورک اصولی رو انجام بدیم با سیستمی که بر آموزش اعضا و تبدیل کردن لیدرهایی که بتونن همون آموزش ها رو تکثیر کنن تاکید داره تا هیچ کس برای رشد شخصی و درآمدی به دیگر اعضا وابسته نباشه.
در راستای این مهم با تمامی چالش ها، برترین ابزارهای آموزشی رو گرد هم آوردن؛ اما فقط داشتن این ابزار کافی نیست و باید نحوه ی درست استفاده از این ابزار رو یاد بگیریم.
به همین دلیلی یه گرد همایی دیگه به همراهی مشاوران جز جی تیم خودم داریم که بهترین نحوه ی استفاده از فیلم آقای رابرت کیوساکی رو در کنار هم یاد بگیریم.
.jpg)
در این جلسه ی دوره ای افتخار داریم ازحضور اولین لیدربانوی بزرگ جی تیم خانم رحیمی عزیز مستفیض بشیم.
این جلسه در روز سه شنبه 94.07.14 در دو سانس برگزار می شود.
سانس اول
8 صبح 
تیم شهر باران و خانم شاهی
و سانس دوم
10.30 صبح 
تیم انزلی
برگزار میشه
لطفا 15 دقیقه زودتر در محل حضور داشه باشید
آدمها یا بهونه میارن یا به نتیجه میرسن به همین دلیل موفقیت اتفاقی نیست....
سلاااااام گلوبااااال
خییییییلی خوشحالم که با این تیم و لیدرهای با بینشش همراهم که همه ی تلاششون بر اینه که بتونیم یه نتورک اصولی رو انجام بدیم با سیستمی که بر آموزش اعضا و تبدیل کردن لیدرهایی که بتونن همون آموزش ها رو تکثیر کنن تاکید داره تا هیچ کس برای رشد شخصی و درآمدی به دیگر اعضا وابسته نباشه.
در راستای این مهم با تمامی چالش ها، برترین ابزارهای آموزشی رو گرد هم آوردن؛ اما فقط داشتن این ابزار کافی نیست و باید نحوه ی درست استفاده از این ابزار رو یاد بگیریم.
به همین دلیلی یه گرد همایی دیگه به همراهی مشاوران جز جی تیم خودم داریم که بهترین نحوه ی استفاده از فیلم آقای تیم سلز رو در کنار هم یاد بگیریم.

در این جلسه ی دوره ای افتخار داریم ازحضور اولین لیدربانوی بزرگ جی تیم خانم رحیمی عزیز مستفیض بشیم.
این جلسه در روز یکشنبه 94.07.12 در دو سانس برگزار می شود.
سانس اول
8 صبح 
تیم شهر باران و خانم شاهی
و سانس دوم
10.30 صبح 
تیم انزلی 
برگزار میشه
لطفا 15 دقیقه زودتر در محل حضور داشه باشید
آدمها یا بهونه میارن یا به نتیجه میرسن به همین دلیل موفقیت اتفاقی نیست....
باز هم فرصتی شد که یه جلسه ی فوق العاده عالی رو با هم داشته باشیم
این بار جلسه دوره ای تیم سلیز
   
                                   
تیم سیلز یکی از اسطوره های این صنعت هست که خودم به شخصه از گفت هاشون خیلی چیزا یاد گرفتم
این جلسه با برگذاری خودم  و با حضور لیدر عزیزمون اقای سعید فرجی برگزار میشه
خودم به شخصه خیلی خوشحالم که دارم این جلسه رو برگزار  میکنم واسه خانواده ی خودم
شرط حضور تو این جلسه مشاور جز بودنه
این نشست در روز شنبه 11.7.97ساعت 11 صبح  در دفتر رشت برگزار میشه
به همین منظور ار همه دوستان این انتظار میره که برای احترام به خودشون و دیگران 15 
دقیقه زودتر در محل جلسه حضور داشته باشن
                         تا شخص شروع کننده نباشد برنده نخواهد بود
ادامه مطلب







