الگوی صحیح موفقیت در نتورک

سلام به همه عزیزان جی تیم
پس از گذشت دو ماه از ارائه محصولات جدید در سبد کالایی شرکت شاهد اتفاقات جالب و فوق العاده ای در تیم بودیم.
برا ی شخص بنده بسیار جالب و تجربه ای ارزنده بوده.
در این مدت شاهد این بودم که بعضی از افراد که با ادعاهای دهن پر کن در مورد سابقه خودشون بوق و کرنا می کردند حتی نتونستند فروشی به اندازه یک شخص تازه وارد داشته باشند افراد تازه واردی که در طول دو هفته پس از ورودشون در حال یادگیری الفبای نتورک هستند و یا افرادی که پس از یکماه کار کردند به صورت پاره وقت به راحتی با داشتن اطلاعات کافی نه تنها فروش عالی داشتند بلکه تجارت خودشون رو هم گسترش دادند و این نشان دهنده پویا بودن سیستم نتورک و آموزش هاست.
حرف من به این عزیزان و افراد پرادعای امروز اینه که نتورک واقعی همینه که پیش روی ماست اگر حرفی هست در عمل بزنید و در رشد فروش و سازمانتان نتایج رو ببینید در غیر این صورت شما و تجربه هاتون به درد همون شرکت های غیرقانونی می خوره و همون نتایجی که تا الان گرفتید شایسته و کاملا به حق بوده.
برای انکه در نتورک مارکتینگ موفق بشیم باید از الگویی پیروی کنیم به نام چرخه موفقیت.
همونطور که میدونید همه چیز با اعتقاد شروع میشه. اگر اعتقاد به صنعت نتورک و خود شرکت و غیره قوی باشه رفتار مثبتی از خودتون نشون می دید و این رفتار مثبت منجر به جدی گرفتن عملتون در این کار و سرانجام رسیدن به نتایج مورد نظر میشه.
از طرفی اگر نظام اعتقادی ضعیفی داشته باشید رفتارهای منفی از شما سر میزنه و این منجر به کاهش اقدامات مثبت میگرده و نتایج خوبی هم به دست نمی اد. نتایج نامطلوب نظام اعتقادی شما را ضعیف میکنه و این چرخه ادامه خواهد داشت تا انجا که نتایج کمتر به دست می آد و بالاخره اعتقادتون متلاشی خواهد شد ودر پایان کار را رها میکنید . مهمترین مسئله تقویت اعتقاد شماست. اگر اعتقادتان را تقویت کنید کل چرخه موفقیت شروع به توسعه وگسترش می کنه و نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
همه در مورد یکی از پیام های رندی به خوبی یادمون هست که در مورد سه باور صحبت کرده :
باور به صنعت نتورک مارکتینگ
باور به شرکت و تیم حمایت کننده
باور به خودمون که مهمترین باوری هست که بهش احتیاج داریم




