چرا شما ؟
سلام به همه اعضای پرتلاش تیم جهانی
دوستان خیلی از افراد برای انجام دادن هر کاری احتیاج به راهنمایی و کمک دارند. افرادی که شما آنها را انتخاب می کنید تا در موفقیت با هم شریک باشید باید بدانند که چرا باید این تجارت را انجام دهند و در این صورت است که به شما می پیوندند.
این در شرایطی است که خودتان ذلیل واقعی برای انجام این تجارت را همیشه به یاد داشته باشید که ما به آن چرایی ۹۹.۹۹٪ می گوییم.
متن زیر به شما برای درک بهتر این موضوع کمک خواهد کرد.
لطفا با دقت این متن را چندید بار مطالعه کنید.

بازاريابي شبكهاي به درد همه ميخورد، اما همه به درد بازاريابي شبكهاي نميخورند. افراد موفق آنهايي هستند كه ويژگيها و پتانسيل درآمدي نتورك را درك ميكنند و حاضر هستند بهاي موفقيت را بپردازند. اينگونه نتوركرهاي موفق، دل به درياي موانع و مشكلات ميزنند. چنين افرادي پشتكاري فراوان و ميل وافري به موفق شدن دارند. اينان كساني هستند كه اجازه نميدهند ديگران روياهايشان را بدزدند. حال كه شما تصميم گرفتهايد از طريق بازاريابي شبكهاي به آزادي مالي دست يابيد و از بين تیم های شركتهاي فعال در اين صنعت، تیم پرافتخار گلوبال را انتخاب كرده ايد، ميخواهيم ببينيم آيا در وضعيت فعليتان پيش نياز اصلي لازم براي شروع اين كار را داريد؟
یک «چرایی» خوب میتواند زندگی شما را نجات دهد.
تا بهحال از خود پرسیدهاید که چرا اینقدر برای شما حیاتی است که این تجارت را انجام دهید؟ یا چرا اینقدر مهم و حیاتی است که موفق شوید؟ اکثر افراد اهدافشان را میگویند و مینویسند. درست است، شما به اهداف نیاز دارید. اما «چرا»ی شما یک دلیل بسیار بزرگ است که همواره شما را گرم نگاه میدارد.
اغلب افراد میگویند که «چرا»ی آنها پول است. اما «چرا»ی واقعی شما هرگز پول نیست. به این بستگی دارد که شما واقعا که هستید؟ عامل محرک شما باید چیزی بیش از پول باشد. «چرا»ی شما چیزی است که شما واقعا میخواهید، یا چیزی که شما میخواهید واقعا از شرش خلاص شوید و یا هر دوی آنها. اگر «چرا»ی شما 70 درصد باشد و شما به مانع 72 درصدی برسید، متوقف میشوید. اما اگر «چرا»ی شما برای انجام این تجارت 99.9 درصد باشد، شما این تجارت را ادامه میدهید تا پیروز شوید. آیا تا کنون از خود پرسیدهاید هدف از آفرینش شما چه بوده است؟ میتوان گفت، شما آمدهاید تا با موفقیت خود بر زندگی دیگران تاثیر بگذارید. در این زندگی چه کاري ارزش انجام دادن دارد؟ همانطور که میدانید، یک کار جدید همواره با ریسک همراه است. افراد به دو دلیل خطر میکنند: برای رسیدن به خوشی و لذت، ویا برای رهایی از یک رنج.
قدم اول، نوشتن «چرا» است و اگر شما حاضر به پرداخت این هزینۀ اندک نیستید، بهتر است بقیه مسایل را هم فراموش کنید!! بدون «چرا»، امیدی نیست.
90 درصد افرادی که وارد یک تجارت میشوند، هرگز دلایل ورود خود را نمینویسند. پس اگر شما آنها را بنویسید، میتواند شاخص بسیار خوبی باشد. پس دلایل خود را نوشته و دائما آنها را بهتر و بهتر کنید. فقط خودتان میدانید که آیا آنها به اندازهی کافی برای شما مناسب هستند یا نه؟
تنها آن زمان است که واقعا در مسیر صحیح این تجارت قرار میگیرید.
در اينجا با سئوالهايي كه از خودتان ميپرسيد، وضعيتتان را بررسي كنيد.
آيا دوست داريد به آزادي مالي برسيد؟ اينكه درآمدتان، حتي بعد از آنكه دست از كار بكشيد، ادامه داشته باشد و پس از آن، شما نه بهخاطر احتياج به درآمد، بلكه به دليل لذت بردن از كارتان فعاليت كنيد.
-
آيا دوست داريد به دور دنيا سفر كنيد و همهجا را ببينيد؟
-
آيا زمان كافي براي انجام امور مورد علاقهتان داريد يا با شغلتان ازدواج كردهايد؟
-
آيا علاقه داريد افرادي از سرتاسر دنيا را ببينيد و با آنها دوست شويد؟
-
آيا زندگي شايستهاي براي همسر و فرزندانتان مهيا كردهايد؟
-
آيا در خانهاي كه آرزويش را داشتيد، زندگي ميكنيد؟
-
آيا اتومبيلي كه سوار ميشويد، اتومبيل روياييتان است؟
-
آيا هيچ بدهي نداريد؟
-
آيا در صورت متوقف كردن كارهايتان در همين لحظه، درآمدي خواهيد داشت؟
-
آيا با مسيري كه هم اكنون در آن قرار داريد و برنامهاي كه براي آيندهتان ريختهايد، به روياهايتان و آزادي مالي خواهيد رسيد؟ اگر بله چه زماني؟
هرچه انتظارش را داشته باشيد، همان را به دست ميآوريد.
قصد ما از طرح اين سئوالات، ويران كردن اعصاب شما نيست! بلكه ميخواهيم به شما كمك كنيم صادقانه خودتان را ارزيابي كنيد تا ببينيد آيا مهمترين عامل براي موفقيت در نتورك را داريد يا نه. آن عامل چنين است: «نپذيرفتن شرايط فعلي و ميل به تغيير وضعيتي كه در آن هستيد». اگر بله، اگر به دنبال ايجاد تغييري عظيم در درآمد و شيوهي زندگي هستيد، بازاريابي شبكهاي مناسب شماست. اما بايد اراده كنيد كه از «حاشيهي امن» خود بيرون بياييد و دست به انجام كارهايي بزنيد كه برايتان ناآشناست. براي آنكه موفق شويد، بايد به انجام كارهايي بپردازيد كه بيشتر مردم ميلي به انجام آنها ندارند. بايد كارها را متفاوت با سايرين انجام دهيد. اگر دستيابي به موارد ياد شده برايتان لذت بخش است و مايليد براي مدت كوتاهي سخت تلاش كنيد و از تجربهي ليدرهاي موفق پيروي كنيد، پس بازاريابي شبكهاي ميتواند خواستهي شما را برآورده كند.
در نتورك شكست معنا ندارد، فقط افرادند كه ممكن است كار را «ترك» كنند و دست از تلاش بكشند.




