Global Team (گلوبال تیم)

گروه آموزشی بازاریابی شبکه ای GTeam لگ مستقیم در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

دیدگاه

مهرداد یوسفی
Global Team (گلوبال تیم) گروه آموزشی بازاریابی شبکه ای GTeam لگ مستقیم در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

دیدگاه

دیدگاه

با سلام به اعضای محترم GTeam

یکی از مسائلی که همه دوستان همیشه در نتورک مارکتینگ با آن مواجه می شوند تغییر نگرش و دیدگاه است. دیدگاه صجیج همیشه شما را برای رسیدن به هدف راهنمایی می کند تا بتوانید مسیر درست را بهتر شناسایی کنید. شما باید به یاد داشته باشید که نتورک مارکتینگ یک تجارت جدید است به همین دلیل بینش هایی که در این تجارت به کمک شما می آید کاملا جدید می باشد.

 مثلث ديدگاه، هدف و تعهد، مي­تواند ما را در هر كاري به عالي­ترين درجات موفقيت برساند. در ابتدا ديدگاه­هاي صحيحي كه براي تبديل شدن به يك فرد موفق در هركاري و دست يافتن به سعادت­مندي به آن­ها نياز داريم را مرور خواهيم كرد . ممكن است شما همين حالا كه در حال خواندن اين متن هستيد، برخي يا حتي تمام ديدگاه­هاي مثبت را داشته باشيد، كه در اين صورت راه­تان به سوي موفقيت در اين كار كوتاه­تر خواهد بود و بايد تبريك ما را به خاطر بينش­هاي صحيح­تان پذيرا باشيد. اگر هم كاستي­هايي در خود مشاهده مي­كنيد، نگران نباشيد، همين كه اراده كرده­ايد و قدم در راه سعادت گذاشته­ايد كافي است تا بتوانيد تمام آن­چه براي موفقيت نياز داريد را در خود ايجاد كنيد. لازم است يادآوري كنيم كه نمي­توان از ابتدا تمامي اين ديدگاه­ها را يك­جا ايجاد كرد و بعد دست به كار شد. چرا كه ديدگاه­هاي فعلي شما طي ساليان طولاني و در اثر برنامه­ريزي توسط خانواده، جامعه، رسانه­ها، محيط­هايي كه در آن­ها زندگي كرده­ايد و غیره شكل گرفته­اند و تغيير آن­ها نياز به زمان و برنامه­ريزي مجدد دارد. اين تغييرات را مي­توانيد به مرور در حالي­كه مسير موفقيت را در گلوبال تیم مي­پيماييد، شكل دهيد. موتور محرك اين حركت هم، ميل و اشتياق شما به تغيير شرايط موجود است، كه در گام «چرا شما» آن را بررسي كرديم.

  قبل از اين­كه كاري را شروع كنيد، ديدگاه افراد حرفه­اي و موفق در آن كار را بررسي كنيد.

بيان ديدگاه­هايي كه به عنوان بينش صحيح از آن­ها ياد مي­كنيم، به معناي بي­احترامي ما نسبت به نقطه مقابل آن­ها نيست، تنها بايد آگاه باشيد كه شما حق انتخاب داريد و با انتخاب هر دسته از اين ديدگاه­ها، وضعيت زندگي خود را تعيين خواهيد كرد.

اما برخي (و نه همه­ي) ويژگي­ها و بينش­هايي كه افراد موفق دارند:

۱- ذهنيت مثبت دارند، هميشه مثبت­ها را مي­بينند و در هر موقعيتي، به جاي مشکلات، فرصت­هاي پنهان در آن را پيدا مي­کنند.

۲- شكرگزار هستند، به خاطر آن­چه دارند خدا را شكر مي­كنند داشته­هاي­شان را ارج مي­نهند و از آن­ها نهايت لذت و استفاده را مي­برند. همين باعث مي­شود که بيشتر از آن­چه دارند، کسب کنند. قدردان هستند. اگر نتوركر باشند، از پشتیبان­ها به خاطر حمايت­شان قدرداني مي­كنند. همچنين به خاطر حضور افراد مجموعه در گروه، قدرشناس آن­ها هستند. به همين دليل همواره شاد هستند و چيزهاي خوب را به سمت خود جذب مي­كنند.

۳- از نظام اعتقادي قدرت­مندي برخوردار هستند. آن­ها به كاري كه انجام مي­دهند اعتقاد دارند، و وقتي تصميمي گرفتند، هيچ ترديدي، هيچ شکي، هيچ احساس ناتواني يا موج منفي، نمي­تواند خللي در راه­شان ايجاد کند.

۴- بيشتر از اين که تحت تأثير اطراف خود باشند، اطراف­شان را تحت تأثير قرار مي­دهند. هرگز سرنوشت خود را به دست ديگران نمي­سپارند و به جاي اين که منتظر موج باشند، از خود موج مثبت سازندگي و رشد منتشر مي­کنند. رندي گيج اين ويژگي را در قالب يك توصيه چنين بيان كرده است: "از شما      مي­خواهم سه باور را در خود تقويت كنيد؛ باورتان به کمپاني، باورتان به حرفه­ي بازاريابي شبكه­اي و مهم­تر از همه، باور شما به خودتان".

۵- بدگويي نمي­كنند و به ديگران احترام مي­گذارند. از سويي جداً معتقدند که داشته­ها و موقعيت هرکس، حق اوست و از سوي ديگر در برابر همه، صرف نظر از موقعيت يا شاني كه دارند، متواضع هستند. اگر به موفقيتي رسيده­اند، ديگران را تحقير نمي­كنند. در عوض تشويق­شان مي­كنند تا مانند خودشان به موفقيت دست يابند.

۶- قرباني نيستند. ادعا نمي­کنند که بيچاره­اند و هيچ مشکلي از زندگي هم تقصير خودشان نيست! اشتباهات، نادرستي­ها و فاصله از ايده­آل را مي­پذيرند و مسئوليت آن را تمام و کمال به عهده مي­گيرند. همين باعث مي­شود که بتوانند آن­ها را تغيير دهند.

۷- صداقت و اخلاق را سرلوحه كار خود دارند و هيچ­گاه اهداف بلندمدت و اعتبار كاري­شان را فداي منافع كوتاه­مدت و آني نمي­كنند.

۸- فقر را خوب و پول را بد نمي­دانند. مي­دانند كه ساختن كسب و كار بزرگ و به دست آوردن پول­هاي كلان از راه­هاي صحيح امكان­پذير است.

۹- به ايده­هاي جديد به خوبي گوش مي­دهند و هميشه ميل به آموختن دارند.

۱۰- مي­دانند كه براي موفقيت بايد برنامه­ريزي ناخودآگاه­شان را خودشان در دست بگيرند، از همين­رو برنامه ثابت رشد شخصي دارند.

۱۱- کارشان را براساس Be, Do, Have  پيش مي­برند. یعني اول تصور مي­كنند آن­چه مي­خواهند را دارند و يا آن­كه مي­خواهند، شده­اند، سپس با لذت از شرايطي كه در آن هستند كار مي­كنند و در انتها، به نتايج مورد نظرشان هم دست مي­يابند. به اين ترتيب هم در طول مسير و هم در انتهاي كار حال خوبي دارند، در حالي­كه ديگران به روش Do, Have, Be كار مي­كنند. ابتدا كار مي­كنند كه به چيزي دست يابند تا به وسيله چيزي كه به آن دست يافته­اند احساس خوبي در خود ايجاد كنند. براي همين كارشان را با نارضايتي پيش مي­برند و همواره به دنبال چيزي هستند كه حال­شان را خوب كند.



تاريخ : یکشنبه سوم آذر ۱۳۹۲ | 0:54 | نویسنده : مهرداد یوسفی |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.